Në East Gate vjen H&M, synojmë 10 milionë vizitorë në vit

East Gate Mall, një nga investimet më të mëdha të Grupacionit BALFIN, i drejtuar nga biznesmeni Samir Mane, tashmë ka tejkaluar pritshmëritë për gjashtë muajt e parë të hapjes.

Me Igor Davkov, drejtor ekzekutiv i kompanisë, flasim për të arriturat dhe synimet e mëtutjeshme të qendrës grandioze tregtare, pranë së cilës së shpejti do të mbijë një nga lagjet më moderne në Shkup. Ndër të tjera, Davkov shpalos disa nga risitë që do të futen së shpejti në funksionimin e këtij kompleksi modern multifunksional që shtrihet në një sipërfaqe prej 57 mijë metrash katrorë, me një portofol të pasur dyqanesh, i cili tashmë është një destinacion i preferuar i vendasve dhe vizitorëve nga Kosova, Shqipëria, Serbia jugore dhe më gjerë.

A janë arritur qëllimet dhe pritshmëritë për gjashtë muajt e parë që nga hapja e East Gate Mall?

East Gate Mall (EGM) filloi të funksionojë në fund të vjeshtës të vitit 2021, duke bashkuar larminë e qindra markave të modës, sporteve dhe argëtimit. E hapëm në një periudhë që nuk ishte aspak e lehtë. Ishte një periudhë pandemie me një numër të madh rastesh të reja dhe një listë shumë të gjerë kufizimesh. Megjithatë, ne kemi marrë masa paraprake dhe kemi treguar kujdes për qiramarrësit dhe klientët dhe kemi ofruar funksionalitet dhe siguri të duhur për vizitorët. Pavarësisht sfidave të shumta, qendra tregtare priti më shumë se 150.000 vizitorë në fundjavën e parë të hapjes. Ishte një sfidë për të ofruar shërbim të përkryer për qiramarrësit dhe vizitorët, por kalendari ynë dinamik i ngjarjeve dhe aktivizimeve siguroi një rritje të vazhdueshme të numrit të vizitorëve në muajt pas hapjes. Dy muajt e fundit kanë qenë veçanërisht dinamikë pasi vizitorët kanë filluar ta përjetojnë qendrën tregtare si destinacionin e tyre të ri të blerjeve në qytet. Qendra tregtare është mbi 90% e mbushur me dyqane tregtare, dhe me hyrjen e shumëpritur në treg të H&M dhe hapjen e kinemasë deri në fund të vitit 2022, qendra tregtare do të jetë plotësisht e dhënë me qira.

Si ka ndryshuar trendi i frekuentimit nga muaji në muaj?

– Mesatarisht mbi gjysmë milion njerëz e vizituan qendrën tregtare në muajt e dimrit. Trendi i vizitorëve po rritet çdo muaj me njerëz të rinj që vijnë për të parë dhe përjetuar përmbajtjen tonë. Synimi ynë është që këtë vit të arrijmë 8 milionë vizitorë dhe vitin e ardhshëm ta rrisim numrin e vizitave në 10 milionë. Me përmirësimin e kushteve të motit sezonal dhe reduktimin e masave për Kovid, shumë njerëz nga pjesë të ndryshme të vendit dhe vendet fqinje filluan të na vizitojnë më shpesh.

Cilat marka dhe produkte ishin të preferuarat e vizitorëve?

– Vizitorët vijnë kryesisht për të blerë marka të modës, por edhe për eksperiencë gastronomike, sepse oferta është nga më të mirat në këtë pjesë të qytetit. Të gjitha shijet dhe erëzat – nga hamburgerët tek kuzhina meksikane, si dhe kafenetë e shkëlqyera. Përveç kësaj, për shkak se jemi vetëm 5 minuta larg sheshit qendror dhe afër zonave të rëndësishme industriale të Shkupit, njerëzit nga sektori i biznesit përdorin shërbimet e bankave dhe bëjnë dreka afariste. Njerëzit që punojnë për kompanitë ose që jetojnë afër shpesh ndalen te ne për shërbimet e shumta që kemi në një vend: lavazh i shpejtë makinash, pastrim kimik, dyqan kafshësh, postë, mirëmbajtje makinash dhe madje edhe blerje lulesh në çastin e fundit. Markat nga zinxhirët Inditex dhe LPP janë ndër më të pëlqyerat dhe më të blera nga adoleshentët dhe popullata e re. East Gate Mall mirëpret për herë të parë dyqanet Zara Home, OYSHO, AX, Hugo, XYZ, Kiko Milano, Underarmor dhe TAF në Shkup, si dhe konceptet më të fundit të “Fashion and Friends”, “Zara”, “Massimo Dutti”, “Pull & Bear”, “Bershka” , Intersport, Nike dhe BUZZ.

Nga vijnë zakonisht vizitorët e EGM?

– Qendra tregtare u pozicionua si destinacion që duhet parë për vizitorët dhe turistët e huaj që vijnë për herë të parë në Shkup, si dhe për vizitorët nga Kosova dhe Serbia jugore, të cilët janë vizitorë të shpeshtë nga rajoni gjatë fundjavave. Banorët e Shkupit dhe të gjithë vendit janë vizitorë të rregullt të cilët vijnë për blerje dhe aktivitete argëtuese në EGM. East Gate Mall nuk është thjesht një qendër tregtare me ofertë të gjerë, por pozicionohet si një vend ku njerëzit gjejnë argëtim, relaksim, gëzim dhe e konsiderojnë atë një hapësirë moderne për të kaluar ditën.

Çfarë surprizash priten në qendër në të ardhmen e afërt?

– Le të flasim për inovacionet e shitjes me pakicë. Si një qendër tregtare e gjeneratës së re, ne punojmë me entuziazëm të madh ndaj të tjerëve. Muajin e ardhshëm do të hedhim në treg produktet e instant kredisë së bashku me bankat partnere, të cilat do të jenë i vetmi produkt në treg, në mënyrë që vizitorët të mund të blejnë lehtë dhe me këste. Kartela virtuale dhuratë, aplikacion celular me udhëheqës virtual për parkim dhe program i lojalitetit janë gjithashtu pjesë e projekteve që do të lançohen në muajt e ardhshëm. Surpriza më e madhe, e cila do të mbërrijë në vetëm pak muaj, është tregu i shumëpritur i hyrjes së H&M. Qendra tregtare do të mirëpresë dyqanin e parë të H&M prej 2300 metrash katror në Shkup.
Cila është ana e fuqishme e East Gate Mall për të tërhequr klientët nga Tirana, Prishtina apo Selaniku?
– Si qendër e re, East Gate Mall ka dyqanet kryesore të qiramarrësve me konceptet më të fundit. Këto koncepte nuk janë të pranishme tek konkurrenca. Madhësia e hapësirës është gjithashtu një avantazh konkurrues që na jep mundësinë të pozicionohemi si një qendër tregtare që mund të tërheqë vizitorë nga vendet fqinje për blerje gjatë tërë ditës dhe përvojë argëtuese. Me një fushatë intensive të marketingut, duke promovuar qendrën tregtare si një destinacion shopingu, këtë verë synimi ynë është të tërheqim transit udhëtarët nga Evropa dhe Ballkani Perëndimor drejt Greqisë dhe Turqisë.

LAJME TJERA
AlbaniaEnglishFrenchGermanItalyTurkey