Sezoni i gripit/ Ja cilat ushqime duhet të konsumoni

Sharing is caring!

Kur ju ose një i dashuri juaj ka grip, gjëja e fundit që mund të ndiheni të bëni është të hani.

Por do t’ju duhet të hani sasi të vogla të ushqimeve të duhura për t’ju siguruar energji dhe lëndë ushqyese gjatë shërimit.

Më poshtë do të zbuloni dhe mësoni më shumë rreth asaj që duhet të hani dhe pini, si dhe çfarë është jashtë “limiteve” kur keni gripin sezonal.

1. Supë me lëng mishi

Pavarësisht se preferoni mishin e pulës, viçin ose perimet, supa me lëng mishi është një nga gjërat më të mira që mund të hani kur keni grip. Ju mund ta hani atë që në momentin që simptomat tuaja kanë filluar dhe derisa të jeni shëruar plotësisht.

2. Supë pule

Pula e prerë siguron trupin tuaj me hekur dhe proteina, dhe ju gjithashtu do të fitoni lëndë ushqyese nga karrota, barishte dhe selino.

Ju mund të hani supë pule gjatë gjithë kohëzgjatjes së gripit për t’ju ndihmuar të mbani trupin të hidratuar dhe të ngopur, thjesht sigurohuni që të shikoni përmbajtjen e kripës.

3. Hudhra

Ndërsa mund të mendoni për hudhrën si një agjent aromatizues të ushqimit, në të vërtetë ajo është përdorur në mjekësinë alternative për një sërë sëmundjesh me shekuj. Një burim i besueshëm i studimit të shtojcave të hudhrës tek të rriturit me grip gjetën imunitet të rritur dhe ul ashpërsinë e simptomave.

4. Kos

Kosi jo vetëm që mund të ndihmojë në zbutjen e një dhimbjeje të fytit, por gjithashtu mund të forcojë sistemin tuaj imunitar.Kosi gjithashtu përmban proteina.Mund të hani kos ndërsa fyti juaj është i lënduar, por thjesht sigurohuni që të zgjidhni kos të plotë pa ndonjë sheqer të shtuar.

5. Frutat që përmbajnë vitaminë C

Vitamina C është një lëndë ushqyese e rëndësishme për të ndihmuar në rritjen e burimit të besueshëm te sistemit tuaj imunitar, i cili është veçanërisht i rëndësishëm kur jeni i sëmurë. Ndërsa shtesat mund të ndihmojnë, trupi juaj mund të thithë lëndë ushqyese si vitaminë C në mënyrë më efektive nga ushqimet që hani.Konsideroni të bëni snack në fruta të pasura me vitaminë C ndërsa keni grip. Disa fruta të pasura me vitaminë C përfshijnë luleshtrydhe, domate dhe agrume.

Përveç ushqimit të shëndetshëm, sigurohuni edhe që të flini mjaft mjaftueshëm. Sistemi imunitar dhe trupi shërohen duke pushuar dhe fjetur. Duhet të flini të paktën 7 orë gjumë gjatë natës, por nëse keni mundësi, 8 deri në 9 orë gjumë do të ishte perfekte.

The post Sezoni i gripit/ Ja cilat ushqime duhet të konsumoni appeared first on ShqipMedia.

Sharing is caring!

Loading...
shares