Bojkoti i marketeve është edhe pasojë e trendit që ka përfshirë rajonin
Një analizë e zhvillimeve tregon se një tendencë pakënaqësie për çmimet e larta në tregtinë me pakicë, veçanërisht në supermarkete, ekziston më gjerësisht në rajon. Është e qartë se qeveritë po e trajtojnë atë më shumë pa sukses se sa me sukses dhe për këtë, trendi i pakënaqësisë është kthyer në një trend të bojkotimit […]
Një analizë e zhvillimeve tregon se një tendencë pakënaqësie për çmimet e larta në tregtinë me pakicë, veçanërisht në supermarkete, ekziston më gjerësisht në rajon. Është e qartë se qeveritë po e trajtojnë atë më shumë pa sukses se sa me sukses dhe për këtë, trendi i pakënaqësisë është kthyer në një trend të bojkotimit të tregjeve. Nuk u përhap nga partitë politike, edhe pse edhe partia në pushtet e mbështeti në vendin tonë, por përkundrazi fitoi pranim më të gjerë nga qytetarët përmes rrjeteve sociale, gjë që e ktheu në një lloj fenomeni të rezistencës civile, shkruan Vërtetmatësi.
Sekretari i ri i përgjithshëm i LSDM-së, Aleksandar Sasha Dimitrijeviç, në një intervistë televizive për 360 Gradë në RTM, i është përgjigjur një pyetjeje në të cilën mund të zbulohet një e vërtetë e pjesshme:
Me gjithë zhvillimet që kemi pasur në periudhën e fundit, nuk do të thosha se qytetarët nuk e njohin këtë. Shembulli i parë është bojkoti i marketeve që po bëhej. Është produkt i politikave të këqija, të gabuara të VMRO-DPMNE-së gjatë gjithë këtyre muajve të kaluar, me të cilat nuk ka arritur të stabilizojë çmimet. LSDM gjatë gjithë kësaj periudhe ka ofruar zgjidhje konkrete për uljen e çmimeve, të cilat me arrogancë u refuzuan nga VMRO-DPMNE dhe Mickoski. Tani po e shohim rezultatin, tha sekretari i përgjithshëm i LSDM-së, Aleksandar Sasha Dimitrijevic në emisionin 360 gradë.
[Burimi: LSDM/web – Dimitrijeviç/news; datë – 03.02.2025]
Arsyetim:
Duke folur për tetë muajt në të cilët Qeveria e Hristijan Mickoskit, sipas LSDM-së, është qeveria me fillimin më të pasuksesshëm në të gjitha fushat, sekretari i përgjithshëm i LSDM-së opozitare, ndër të tjera, ka dashur të paraqesë bojkotin e supermarketeve të mëdha nga e premtja e kaluar si rezultat i politikave të pasuksesshme të Qeverisë, gjë që është vetëm pjesërisht e vërtetë.
Gjegjësisht, është e vërtetë se Qeveria ende nuk ka gjetur një mekanizëm të suksesshëm për të ndalur rritjen apo uljen e çmimeve në tregti, në radhë të parë të ushqimeve dhe produkteve të tjera të nevojshme për amvisëri. Këtë fakt e ka pranuar në disa raste edhe vetë kryeministri Mickoski. Ai e pranoi këtë tre ditë para bojkotit, për të cilin fillimisht shprehu mbështetjen si kryeministër, por me formulimin e kujdesshëm se “ka mirëkuptim” (më 28 janar), dhe dy ditë më vonë, më 30 janar, shprehu mirëkuptimin nga foltorja e Kuvendit dhe tha se “është e drejtë legjitime të kemi një nismë qytetare për të bojkotuar marketet”. Por ajo që pohon edhe Mickoski është se ka vlerësime të ndryshme nëse politika e shportës së konsumatorit me produkte që duhet të jenë më të lira për periudha të caktuara para festave të mëdha po jep rezultate apo jo:
Jep rezultat apo jo, këtu kemi mendime të ndara, disa thonë se jep rezultate, disa thonë jo. Ajo që bëmë dhe është ndryshe nga të mëparshmet, është që jemi ulur me prodhuesit dhe me marketett, kemi biseduar dhe kemi përcaktuar produktet që i kemi lënë në besimin e qeverisë tek ata që të përcaktohen si një listë e vënë në dispozicion të qytetarëve. Kjo është ndryshe nga ajo që praktikohej në të kaluarën kur ndiqej një politikë e forcës dhe presionit.
Por, vetëm dy ditë më parë, gjatë përkrahjes së parë për bojkotin me mirëkuptim për të, Mickoski deklaroi:
Unë kam një mirëkuptim personal për këtë veprim të qytetarëve dhe këtu nuk duhet të kemi dilemë sepse që në fillim kam folur për sjelljen e individëve në këtë biznes dhe se ata po mundohen të nxjerrin fitime të larta në mënyrë spekulative. Institucionet dhe Inspektorati i Tregut po monitorojnë situatën dhe po përgjigjen në kohën e duhur.
Kjo deklaratë e Mickoskit nuk është gjë tjetër veçse një pranim se politika e Qeverisë për çmimet e shitjes me pakicë në tregti, sidomos tek markat kryesore, është së paku pjesërisht e pasuksesshme sepse flet për individë në biznes që e bëjnë lojën e tyre. Dhe në këtë kontekst, kjo është pjesa e vërtetë e deklaratës së Dimitrijeviçit nga LSDM.
Mirëpo, bojkoti nuk është rezultat i kësaj, ose më saktë, nuk është vetëm rezultat i atyre politikave të pasuksesshme të VMRO-DPMNE-së. Bojkoti është një fenomen rajonal dhe një trend rajonal. Nuk duhet harruar se bojkoti i parë i tregjeve në Kroaci u bë më 24 janar 2025 dhe pas lajmit se ishte i suksesshëm, në rrjetet sociale në disa vende të rajonit të Ballkanit u bë thirrje për të ndjekur shembullin dhe për të organizuar një bojkot më 31 janar 2025. Ky lajm konfirmon këtë:
Trendi që ka nisur para disa ditësh në Kroaci, më pas në Mal të Zi, dhe është paralajmëruar në Bosnje-Hercegovinë, vazhdon edhe në Maqedoni, ku përmes rrjeteve sociale po bëhet thirrje për bojkot të dyqaneve, e thirrje ka edhe në vendin tonë. Organizatorët u bëjnë thirrje qytetarëve që të premten, më 31 janar 2025, të përmbahen nga blerja dhe përdorimi i shërbimeve në markete, për të dërguar një mesazh të qartë për përgjegjësit e kësaj situate ekonomike.
Më pas vijuan vlerësimet e suksesit, pastaj rezultatet nga DTP, pastaj shpallja e bojkotit të dytë në Kroaci, pastaj pse dështoi në Bosnje dhe Hercegovinë, etj etj.
Një analizë e zhvillimeve tregon se një tendencë pakënaqësie për çmimet e larta në tregtinë me pakicë, veçanërisht në supermarkete, ekziston më gjerësisht në rajon. Qeveritë janë të qarta që po merren me të më shumë pa sukses se sa me sukses dhe për këtë shkak trendi i pakënaqësisë është kthyer në trend të bojkotit.