Këngëtarja amerikane Sabrina Carpenter arriti të ndihmojë në regjistrimin e më shumë votuesve në ShBA se çdo artist tjetër
Një nga këngëtaret më të njohura në ShBA tani, Sabrina Carpenter, ndihmoi në regjistrimin e më shumë votuesve të rinj përpara zgjedhjeve presidenciale në ShBA se çdo artist tjetër. Këngëtarja ka punuar me organizatën e regjistrimit të votuesve HeadCount. Organizata tha se Carpenter regjistroi 35,814 votues, me 263,087 votues të tjerë të angazhuar në mënyra të […]
Një nga këngëtaret më të njohura në ShBA tani, Sabrina Carpenter, ndihmoi në regjistrimin e më shumë votuesve të rinj përpara zgjedhjeve presidenciale në ShBA se çdo artist tjetër.
Këngëtarja ka punuar me organizatën e regjistrimit të votuesve HeadCount. Organizata tha se Carpenter regjistroi 35,814 votues, me 263,087 votues të tjerë të angazhuar në mënyra të tjera, të tilla si kontrollimi i statusit të tyre të regjistrimit ose vendi i votimit.
Ajo e arriti këtë arritje përmes dhuratave të ndryshme në pjesën e ShBA-ve të turneut të saj “Short n’ Sweet” dhe me postë.
Organizata tha gjithashtu se “Savior Tour” i Green Day theu rekordin e të gjitha kohërave HeadCount për shumicën e votuesve të angazhuar në një turne të vetëm, duke regjistruar mbi 7,900 votues të rinj dhe duke angazhuar mbi 61,000 votues përmes aktivizimeve personalisht. Kjo shifër gati dyfishon rekordin e mëparshëm të vendosur nga Ariana Grande në turneun e saj botëror “Sweetener” 2019.
Në një deklaratë, CEO i HeadCount, Lucille Wenegieme tha, “Përmes partneriteteve tona me mbi 100 artistë të mirë të muzikës – si Sabrina Carpenter, Green Day, Ariana Grande dhe shumë të tjerë – HeadCount pati një vit rekord, duke regjistruar mbi 450,000 votues të rinj ndërsa angazhoi më shumë se tre milionë njerëz për t’u siguruar që do të votojnë”.
“Modeli ynë funksionon sepse muzikantët dhe të famshmit kanë një kujtesë kulturore dhe një lidhje intime me fansat e tyre, veçanërisht në mesin e të rinjve, identiteti i të cilëve si fans i një artisti të caktuar mund të jetë edhe më i fortë se aspektet e tjera të identitetit të tyre, duke përfshirë përkatësinë me një politikë, parti apo kandidat”, kanë thënë ata.
HeadCount punon me artistë për të regjistruar votuesit personalisht në koncertet e tyre, dhe gjithashtu organizon lotari dhe konkurse të tjera që inkurajojnë fansat të kontrollojnë regjistrimin e votuesve për të fituar bileta për shfaqje.