Victoria Beckham pranon se nuk do të hynte në industrinë e modës duke ditur atë që di tani – thotë se ishte ‘naive’ kur lançoi markën e saj
Victoria Beckham ka zbuluar se nuk do të hynte në industrinë e modës, duke ditur atë që di tani, pas përvojës së saj të lançimit të markës së saj të vetëtitulluar. Dizajnerja e modës, 50 vjeçe, i tha Nicole Kidman gjatë një interviste për ‘Vogue Australia’ se ishte ‘naive dhe e pafajshme’ kur filloi të […]
Victoria Beckham ka zbuluar se nuk do të hynte në industrinë e modës, duke ditur atë që di tani, pas përvojës së saj të lançimit të markës së saj të vetëtitulluar.
Dizajnerja e modës, 50 vjeçe, i tha Nicole Kidman gjatë një interviste për ‘Vogue Australia’ se ishte ‘naive dhe e pafajshme’ kur filloi të punonte në labelin e saj.
Nëna e katër fëmijëve pranoi se nëse do të kishte njohuri se si do të ishte, mund të mos kishte ‘guximin’ për të nisur të njëjtin rrugëtim sot, shkruan DailyMail.
Në janar u zbulua se marka e saj e dikurshme, Victoria Beckham, më në fund po arrin një fitim të bukur 17 vjet pas fillimit të saj.
Duke folur për përvojën e saj të hershme me markën në “Vogue”, ajo tha: “Ka qenë gjithmonë pasioni im të jem në modë dhe bukuri. Unë padyshim që kisha qenë në Spice Girls. Unë u zhyta, dhe kishte një pafajësi dhe naivitet. Nëse do të dija atëherë atë që di tani, mund të mos kisha pasur guximin ta bëja, por në të vërtetë nuk dija asgjë për industrinë. Unë hyra në modë në një mënyrë shumë të sinqertë, të përulur”.
“Unë thjesht doja të krijoja rroba që nuk mund t’i gjeja vetë. Dhe tani pas 17 vitesh ne jemi krenarë të themi se moda në vetvete është fitimprurëse, dhe që një markë e gatshme për veshje dhe një markë e pavarur të jetë në gjendje të thuash se kjo është një arritje e madhe.”
“Dhe tani po ndërtojmë. Kam kaluar shumë vite duke punuar në themelet dhe tani mund të filloj të ndërtoj shtëpinë që gjithmonë kam ëndërruar. Ne kemi modë që nuk është vetëm gati për t’u veshur, por kemi çanta dhe këpucë, kemi bukuri, e cila është jashtëzakonisht e suksesshme në vetvete”.
Në tetor, stilistja i tha ‘Vogue France’ njoftoi se marka më në fund kishte bërë një fitim, më shumë se një dekadë pasi lançoi markën e saj të modës.