Kundërspin: Rënia e NTP-së është punë e përbashkët e LSDM-së dhe VMRO-DPMNE-së
E vërteta është se kompania e transportit të qytetit është në gjendje shumë të keqe për shkak të disa politikave që janë bërë (më pas janë ndërprerë) ndaj kësaj ndërmarrje publike, duke përfshirë politikën kryesore se si duhet të jetë transporti publik në Shkup. Mjafton të shikojmë prokurimin e autobusëve, prokurimin publik të NTP-së dhe […]
E vërteta është se kompania e transportit të qytetit është në gjendje shumë të keqe për shkak të disa politikave që janë bërë (më pas janë ndërprerë) ndaj kësaj ndërmarrje publike, duke përfshirë politikën kryesore se si duhet të jetë transporti publik në Shkup. Mjafton të shikojmë prokurimin e autobusëve, prokurimin publik të NTP-së dhe fatin e projektit “Transport i Shpejtë me Autobus”, shkruan Vërtetmatësi.
Shkruan: Teofil Blazhevski
Partia opozitare LSDM komunikoi me publikun një spin në lidhje me gjendjen në Ndërmarrjen e Komunikacionit Publik Shkup:
Spin: …Aksidenti i fundit me një autobus me defekt të NTP-së vetëm konfirmon se në çfarë gjendje të tmerrshme janë qyteti dhe kompania, por VMRO-DPMNE-ja nuk është aspak e shqetësuar.
Për ta bërë ironinë edhe më të madhe, aktualisht ish-dashnorja e tyre Danela Arsovska i akuzon se këshilltarët e VMRO-DPMNE-së po bllokojnë blerjen e autobusëve të rinj për qytetin.
A ka ndonjë provë më të madhe se favorizimi dhe interesi partiak i DPMNE-së janë para së gjithash? Nuk ka fare rëndësi nëse do të voziten autobusë të pasigurt dhe nëse dikush do të lëndohet, rëndësi ka vetëm nëse Mickoski dhe VMRO-DPMNE kanë kontroll dhe interes për prokurimin…
[ Burimi:LSDM: Shkupi vuan…/Njoftim – Data: 09.06.2024]
Kundërspin: Akuza për gjendjen e NTP-së, të cilën e ka komunikuar LSDM-ja përmes një komunikate për media, në lidhje me aksidentin e njërit prej autobusëve të kësaj kompanie, është një spin, gjegjësisht shtrembërim i së vërtetës.
Dhe e vërteta është se kompania e transportit të qytetit është në gjendje shumë të keqe për shkak të disa politikave që janë bërë (më pas janë ndërprerë) ndaj kësaj ndërmarrje publike, duke përfshirë politikën kryesore se çfarë duhet të jetë transporti publik në Shkup.
Vetëkuptohet se LSDM si opozitë apo VMRO-DPMNE si pushtet qendror nuk do ta njohin këtë. Ashtu siç askush nuk dëshiron të ketë marrëdhënie publike me kryetaren Danela Arsovska, e cila si kandidate e pavarur erdhi në krye të qytetit me ndihmën e VMRO-DPMNE-së. Dhe që njihet për flirtin e fshehtë politik, herë me disa, herë me të tjerë. Dhe pas vendimeve të shpejta (pothuajse mendjemprehtë) se kush do të menaxhojë shërbimet dhe kompanitë e qytetit, si rrjedhojë, në NTP janë ndërruar disa drejtorë në këto pak vite. Por një kujtim i shkurtër i disa fakteve që pasqyrojnë politikat goditëse që rrethojnë NTP-në, flasin mjaft qartë se situata e keqe është një punë e përbashkët e ndërtuar gjatë dhjetë viteve të fundit:
NTP ka qenë gjithmonë në një pozitë të vështirë për shkak të raportit të madh që ekziston për shkak të kostove të mëdha të funksionimit dhe nevojës për bileta të lira për shtresa të ndryshme të popullsisë;
NTP, si qindra shembuj të tjerë në botë edhe kjo vrimë mbulohet kryesisht nga pushteti vendor, pra nga Qyteti i Shkupit;
Për shkak të reduktimit të të hyrave dhe rritjes së shpenzimeve, NTP-ja u ndihmua nga qeveritë e VMRO-DPMNE-së dhe LSDM-së, përmes masave të ndryshme, ndër të cilat më të mëdhatë ishin transporti falas për pensionistët, nxënësit dhe studentët;
Qeveritë e VMRO-DPMNE-së deri në vitin 2017 si dhe Qeveria e Zoran Zaevit deri në vitin 2021, kanë subvencionuar ose ndihmuar NTP-në përmes masave të tjera, kryesisht përmes blerjes së autobusëve (kinez, ukrainas dhe gjerman) dhe me pagesën e shumave miliona në baza e zhvillimit të politikës sociale dhe arsimore. Për blerjet e mëdha nga koha e Gruevskit, u zhvilluan procedura gjyqësore në të cilat dikush e pranoi fajin (Janakievski), e për disa që nuk e pranoi (Janushev), procedura u komprometua nga ndryshimet skandaloze të vitit të kaluar në Kodin Penal;
Nga viti 2021, më shumë informacion thonë se pasi ajo u bë kryetare e komunës së Arsovskës, Qeveria e LSDM-së, e udhëhequr nga Dimitar Kovaçevski, e ndërpreu pagesën e këtyre subvencioneve. Formularët ishin të ndryshëm (nxënësit nuk shkonin fizikisht në mësime), por edhe kur paguheshin paguheshin me vonesë. Nuk ka asnjë informacion publik, të paktën deri më tani, por nuk ka dyshim se Qeveria e re e VMRO-DPMNE-së nuk do të paguante miliona për të mbrojtur politikat e ish-bashkëpuntores së saj dhe pas sherrit të madh për “duar në mjaltë”, tani një nga armiqtë kryesorë. Në Programin e Qeverisë 2024-2028 nuk mund të gjendet asnjë referencë e drejtpërdrejtë për subvencionimin e NTP-së për nxënës, studentë dhe pensionistë, megjithëse indirekt tregohet se kjo politikë do të vazhdojë;
NTP, si në të kaluarën, ashtu edhe sot, ka qenë gjithmonë vend ku partitë në pushtet në nivel lokal dhe qendror kanë strehuar aktivistët dhe simpatizantët e tyre që kishin nevojë për punësim;
NTP, si në të kaluarën, ashtu edhe sot, me nevojat e saj të mëdha, ka qenë gjithmonë në fokus të sektorit të biznesit, veçanërisht sektorit të orientuar partiak, prandaj skandalet rreth prokurimit publik që shkaktuan një interesim të madh të publikut dhe organet dhe institucionet për ta mbrojtur atë interesin publik. Në fakt, vetëm blerja e karburantit për autobusët në të cilët fitoi “Putsko Petrol” dhe të gjitha detajet rreth atij prokurimi në fund të vitit 2022 flasin në mënyrë elokuente për interesat afariste rreth NTP-së;
Situata me projektin “Transport i shpejtë me autobus”, për të cilin Qyteti i Shkupit mori një kredi prej rreth 70 milionë euro dhe që në fund është garantuar nga shteti, tregon se NTP me këtë koncept të vjetëruar të transportit publik do të duhet të mbijetojë vitet e ardhshme, sepse në të kundërtën, kolapsi i trafikut në Shkup do të ishte qind për qind;
Për sa u tha më lart, është fare e qartë se LSDM-ja bën spin në deklaratën e saj, por VMRO-DPMNE-ja përgjigjet me spin përmes deklaratës së partisë.