MASH: Mbi një mijë asistentë arsimorë do të punësohen për të ndihmuar fëmijët me nevoja të veçanta gjatë vitit shkollor 2024/2025

Ministria e Arsimit dhe Shkencës njofton se në vitin e ri shkollor 2024/2025, në shkollat ​​e rregullta fillore do të punësohen mbi 1000 asistentë arsimorë, të cilët do të ndihmojnë në përmirësimin e procesit arsimor të nxënësve me aftësi të kufizuara dhe do t’i ndihmojnë ata në kryerjen e përditshme të detyrave të tyre shkollore. […]

gusht 31, 2024 - 17:00
 0  6
MASH: Mbi një mijë asistentë arsimorë do të punësohen për të ndihmuar fëmijët me nevoja të veçanta gjatë vitit shkollor 2024/2025

Ministria e Arsimit dhe Shkencës njofton se në vitin e ri shkollor 2024/2025, në shkollat ​​e rregullta fillore do të punësohen mbi 1000 asistentë arsimorë, të cilët do të ndihmojnë në përmirësimin e procesit arsimor të nxënësve me aftësi të kufizuara dhe do t’i ndihmojnë ata në kryerjen e përditshme të detyrave të tyre shkollore. .

“Asistentët edukativë punësohen përmes shkollave fillore me qendra burimore, sipas kërkesave të prindërve dhe kujdestarëve të nxënësve me aftësi të kufizuara. Deri më tani janë realizuar plotësisht konkurset për 815 asistentë arsimor dhe janë siguruar fonde dhe pëlqime për 200 të tjerë, të cilët pasi të përzgjidhen me shpallje publike, do t’i nënshtrohen trajnimeve shtesë para se të punësohen për kryerjen cilësore të detyrave të tyre të punës. ”, thuhet në njoftimin e Ministrisë së Arsimit.

Nga aty shtojnë se “sipas Rregullores për normat, përshkrimin e kompetencave dhe detyrave të punës së një ndihmësi edukativ, një ndihmës arsimor mund të ofrojë mbështetje për një deri në tre nxënës me aftësi të kufizuara në të njëjtën klasë. Nëse ndodh që një nxënës me aftësi të kufizuar të mos ketë asistent edukativ që në ditën e parë të shkollës, shkollat ​​janë të detyruara që nëpërmjet ekipit gjithëpërfshirës të shkollës dhe në bashkëpunim me qendrat burimore t’i ofrojnë nxënësit mbështetjen e nevojshme për një fillimi i suksesshëm i procesit arsimor. Ekipi gjithëpërfshirës i shkollës zhvillon një strategji gjithëpërfshirëse për pranimin dhe përshtatjen e nxënësve me aftësi të kufizuara në mësimdhënie që në fillim të vitit shkollor”.