RMV, gjysma e parave apo afro një milion euro për reklama politike në rethin e parë shkuan për Sitelin, Kanal 5 dhe Alsatin
Televizioni Alsat është rekorder për fitime nga reklamat e paguara politike nga raundi i parë i zgjedhjeve presidenciale me 22 milionë denarë ose rreth 358.000 euro. Pason Sitel me 333,340 euro dhe Kanal 5 me 302,440 euro. Në bazë të raporteve të publikuara, Kanal 77 ka llogaritur se të tre televizionet së bashku kanë fituar […]
Televizioni Alsat është rekorder për fitime nga reklamat e paguara politike nga raundi i parë i zgjedhjeve presidenciale me 22 milionë denarë ose rreth 358.000 euro. Pason Sitel me 333,340 euro dhe Kanal 5 me 302,440 euro. Në bazë të raporteve të publikuara, Kanal 77 ka llogaritur se të tre televizionet së bashku kanë fituar 993.503 euro, që është pothuajse gjysma e fitimeve të 37 stacioneve televizive dhe 27 radiove, të cilat raportuan në AShMAA se kishin paguar reklama politike, transmeton Portalb.mk.
Për këta 64 transmetues, kryesisht nga buxheti i shtetit, duhet të paguhen mbi 2.1 milionë euro për reklama të transmetuara gjatë rrethit të parë të zgjedhjeve presidenciale. Do të presim një pasqyrë të plotë të zgjedhjeve, sepse kemi pasur zgjedhje të dyfishta dhe një raund tjetër presidencial.
Të gjitha radiot fituan sa një televizion
Të gjitha radiot së bashku – 27 gjithsej, përfshirë ato kombëtare, rajonale dhe lokale, fituan më pak se TV 21, i cili vetëm nga rrethi i parë do të ketë në llogarinë e tij 244 mijë euro. Radiot kanë raportuar gjithsej mbi 13 milionë denarë ose 213.409 euro. Radioja kombëtare JON, e cila transmeton program në gjuhën shqipe, ka transmetuar më së shumti reklama – 2,2 milionë denarë, ose po aq sa të gjitha radiot lokale që kanë nënshkruar kontrata me pjesëmarrësit në fushatën zgjedhore.
Sa i përket kandidatëve, Gordana Siljanovska Davkova është e para për nga numri i sekondave të transmetimit në televizion me 29,5 milionë denarë, e ndjekur nga Stevo Pendarovski me 27,4 milionë, pastaj Bujar Osmani me 23,9 milionë, Arben Taravari me 17 milionë dhe tre të tjerët kanë më pak shuma – Stevço Jakimovski me mbi 5 milionë denarë, Biljana Vankovska me 3,9 milionë dhe Maksim Dimitrievski me 3,3 milionë denarë.
Siljanovska në radio, Pendarovski në TV
Reklamat e Gordana Siljanovska Davkovës, për përfaqësimin e së cilës shteti do të nxjerrë 6,9 milionë denarë nga buxheti i shtetit, ishin më të njohurat në radio. Stevo Pendarovski ka 2,9 milionë denarë, i ndjekur nga Arben Taravari me 1,9 milionë, Bujar Osmani me 1,1 milionë, Maksim Dimitrievski me mbi 800.000 denarë, Biljana Vankovska me pak më shumë se gjysmë milioni denarë, ndërsa Stevço Jakimovski nuk ka bërë fushatë në radio me reklama politike të paguara.
Agjencia kompetente për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele AShMAA, ku mbërrijnë raportet nga transmetuesit, ka llogaritur se në raundin e parë të zgjedhjeve presidenciale, gjithsej reklamat politike të paguara të transmetuesve ka qenë 567 orë 21 minuta e 39 sekonda.
“Nga kjo, për Stevo Pendarovskin – 165 orë 2 minuta e 36 sekonda; Gordana Siljanovska Davkova – 154 orë 45 minuta e 37 sekonda; Bujar Osmani – 106 orë 57 minuta e 28 sekonda; Arben Taravari – 92 orë 55 minuta e 31 sekonda; Maksim Dimitrievski – 20 orë 6 minuta e 6 sekonda; Biljana Vankovska Cvetkovska – 17 orë 44 minuta e 15 sekonda; dhe për Stevço Jakimovskin – 9 orë 50 minuta e 6 sekonda. Nga 9 televizionet kombëtare që kanë nënshkruar kontrata për transmetimin PPR, Alsat-M (38 orë, 43 minuta e 21 sekonda), Kanal 5 (30 orë, 48 minuta e 8 sekonda) dhe 21-M (28 orë, 2 minuta e 24 sekonda), ndërsa nga 4 radiot kombëtare që nënshkruan kontrata për transmetim PPR, Antena 5 (16 orë, 2 minuta e 32 sekonda) dhe Jon Radio (12 orë, 49 minuta e 18 sekonda)”, shkruan AShMAA.
Duhet sqaruar se çmimi për sekondë është i ndryshëm nga mesatarja në mesatare.
Sa i përket përllogaritjeve që i referohen fitimeve të portaleve për reklamat politike me pagesë tregojnë se vetëm disa prej portaleve kanë arritur të kalojnë shumën prej 10 mijë eurosh. Këto nuk janë të dhëna të plota, sepse të gjitha portalet që kanë publikuar reklama politike nuk i kanë dërguar ende raportet e tyre. Pamja e të ardhurave të portaleve do të jetë më e qartë me raportimet për zgjedhjet e dyfishta të 8 majit.
Portali Fokus së bashku me gazetën javore kanë raporte për reklama politike në vlerë prej 34.495 euro. Në Fokus, nga shtatë kandidatët, vetëm Bujar Osmani nuk ka bërë reklamë. Plusinfo e Branko Geroskit është në krye sipas PPR-së me 23.775 euro, ku mbi 10.000 euro janë nga reklamat e Gordana Siljanovska Davkovës, ndërsa pjesa tjetër e kandidatëve për president, me përjashtim të Bujar Osmanit, kanë një shumë më të vogël. Agregatori Time është afër shumës së Plusinfo me 23,251 euro. Më pas vjen Portalix i Furkan Saliut, i cili vetëm nga kandidatët shqiptarë – Arben Taravari dhe Bujar Osmani, ka treguar një shumë prej 21,626 euro.
Pas tyre janë A1on me 17.606 euro, Offnet në Trendo me 15970 euro, Press 24 në raportin e nënshkruar nga redaktori i TV Sitel, Slavica Arsova Spasovski me 10.111 euro dhe INA-online, portal në gjuhën shqipe, i cili vetëm nga Reklamat e Taravarit pritet të marrë 10.029 euro. Shuma nën 10.000 euro janë Agor Media nga Reçica e Vogël me portalin Pacenzure.com me 9.832 euro; Lider i Ljupço Zlatev me 9.157 nga reklamat e Gordana Siljanovska Davkova dhe Maksim Dimitrievski) Shkup info (7.117 vetëm me reklamat e Gordana Siljanovska Davkova, Tetova express (5.308 me reklamat e Arben Taravari); Eho Media Group me Ehoja e Shkupit (4756); Koha (4500); Klip Media (4,142). Pjesa tjetër janë me shuma më të vogla.
Zgjedhjet e njëmbëdhjeta parlamentare në RMV u mbajtën me 8 maj 2024. Sipas rezultateve, VMRO-DPMNE fitoi 58 deputetë, Fronti Evropian 19, LSDM 18, VLEN 13, E Majta 6 dhe Znam 6. Përbërja e re e Kuvendit duhet të konstituohet më së voni 20 ditë pas zgjedhjeve.