Wizz Air do të ndalë disa fluturime nga Shkupi, për shkak të problemit me motorët
Wizz Air vazhdon të zvogëlojë frekuencat nëpër bazat e saj për sezonin e ardhshëm dimëror 2024/25, i cili fillon më 27 tetor, pasi flota e familjes A320neo e transportuesit i nënshtrohet inspektimeve për shkak të problemeve të prodhimit të motorit, shkruan Ex-Yu Aviation News, transmeton TV21 Sipas tyre, puna ka rezultuar që kompania aktualisht ka […]
Wizz Air vazhdon të zvogëlojë frekuencat nëpër bazat e saj për sezonin e ardhshëm dimëror 2024/25, i cili fillon më 27 tetor, pasi flota e familjes A320neo e transportuesit i nënshtrohet inspektimeve për shkak të problemeve të prodhimit të motorit, shkruan Ex-Yu Aviation News, transmeton TV21
Sipas tyre, puna ka rezultuar që kompania aktualisht ka mbi dyzet avionë të bllokuar.
Linj ajrore ka modifikuar operacionet e saj dimërore, të cilat do të kenë një ulje të frekuencave në nëntë linja jashtë Shkupit në krahasim me orarin e planifikuar fillimisht nga fillimi i këtij muaji, me Beogradin që do të shohë një reduktim prej gjashtë linjash.
Megjithatë, linja ajrore vendosi gjithashtu të rrisë shërbimet në destinacione të caktuara, duke përfshirë tre nga Shkupi dhe katër nga Beogradi.
Wizz Air po redukton frekuencat e orarit të tij origjinal të fluturimeve nga Shkupi për në Charleroi dhe Eindhoven nga pesë në javë në katër, Berlin nga pesë në tre, Këln, Milano dhe Hamburg nga katër në tre, Hahn dhe Bolonja nga tre në dy dhe Maltë katër rotacionet e planifikuara javore në tre javore.
Siç ishte paralajmëruar më parë, kompania ajrore ka pezulluar shitjen e biletave për dimër në shërbimet nga kryeqyteti i Maqedonisë drejt Bremenit, Kopenhagës dhe Stokholmit Skavsta.
Nga ana tjetër, shërbimet për në Nuremberg do të rriten nga dy në tre në javë, Malmö nga tre në pesë në javë, dhe Londra Luton do të rritet nga tre në katër fluturime javore.
Wizz Air i tha më parë EX-YU Aviation News se planifikon të kthehet në rritjen e frekuencave dhe rrjetit të saj jashtë bazave të tij në Shkup dhe Beograd nga vera e vitit 2025, pavarësisht nga problemet e motorit që priten ta mbajnë linjën ajrore jashtë për dy vjet të tjerë.